7 תשובות
קצת.. אם תשקיעי במשמרות בהמשך ישכחו לך מזה. (בהצלחה בעבודה חדשה:)(?)
פשוט תודיעי
אם את באוטובוס- אמורה חהגיע בזמן, אבל יש פפקים לא צפויים זה לא אשמתך כל כך, לא יכולת לחזות אותם)
לא כל כך, אבל תנסי לעשות לפחות רושם של עובדת טובה בעבודה עצמה ותשתדלי להגיע יותר מוקדם בהמשך, בהצלחה
שואל השאלה:
אני אאחר שיט
אנונימית
עדיף מאוד שלא
תצאי קצת מוקדם יותר