התחברות
הרשמה
זה סוף העולם אם אאחר לשיעור ברבע שעה?
24 בדצמבר 2023, 08:13
שיעורים
4 תשובות
לא
JINX
לא
b
blink-182
לא
Z
Zora
לא
S
Stam.od.mishi
באותו הנושא:
הגעתי לשיעור סוסים והקדמתי ברבע שעה...
אם אני אאחר לבנק ברבע שעה יגידו לי ללכת הביתה?
אחרתי ברבע שעה לשיעור נהיגה והמורה כבר חתך, והודיע לי שאני צריך לשלם כאילו עשיתי שיעור. מותר לו לעשות את זה?
להיכנס לשיעור ברבע שעה איחור או ללכת כבר לשיעור הבא?
אם אני אאחר ללק ג'ל ברבע שעה ואני אודיע לה, היא תקבל?
אם נהג אוטובוס דפק שווארמה לפני שהוא עלה לאוטובוס אני אאחר ברבע שעה?
אם מורה מאחרת לשיעור ברבע שעה יש שיעור חופשי?
אם אני רוצה לכתוב הודעה "היי *** בוקר טוב אני אאחר היום לשיעור" איפה אני שמה פסיקים?
אם אני אאחר נורא לשיעור עכשיו (יש לי שעתיים תנך), כדאי כבר לבוא לשעה אחרי זה?
קמתי עכשיו ואני אאחר להיכנס לשיעור או לא?
תגידו זה נראה לכם הגיוני שיש לנו בקושי הפסקה של רבע שעה בין שיעור לשיעור?