6 תשובות
את האמת, אם באלך לעבוד על הביישנות זה אזור עבודה מעולה לעבוד על זה.
יציב אותך באתגרים שזה מעולה
אבל אם אין לך כוח אז כן תמצאי משהו אחר
תלוי אם את רוצה להפסיק להיות ביישנית או לא.
אם את רוצה להישאר ביישנית תעבדי בעבודה שיש בה פחות אינטראקציה עם אנשים אבל אם את לא רוצה להישאר ביישנית אז תעבדי בעבודה עם הרבה אינטראקציה כמו מוקד טלפוני כפי שאמרת.
כבחורה ביישנית גם כן
אני מעדיפה לעבוד במשרות של באק אופיס ולא ישירות מול אנשים
הצבא עזר לי קצת להתגבר על הביישנות אבל אני מאוד נלחצת משיחות טלפון או שירות ישירות מול לקוח וגם האנשים לרוב ממש לא נחמדים אז מעדיפה פחות אינטרקציה
מצד שני מקומות כאלה יכולים לעזור לך להתגבר על הביישנות אני עבדתי בתחנת דלק ומסעדה אבל הקהל היה מאוד לא נעים רכשתי מהמקומות ההם רק ביטחון עצמי וזהו אז אולי עבודה זמנית כזו ולהמשך משהו של בק אופיס
אנונימית
אני תמיד ממליצה לנסות דברים חדשים. לדבר עם אנשים זה דבר מעולה. אנחנו צריכים לתקשר- זה כביכול כחלק מהצרכים שלנו כבני אדם. מאד ממליצה! בנוסף, אני ממליצה יותר בחנות בגדים כי זה נשמע יותר מגניב וגם בגלל שזה אולי ייתן לך יותר ידע באופנה(אם את צריכה בכך). בנוסף, לדעתי, אם השירות לקוחות דרך הטלפון, ואת יחסית עם פחות אנטרקציה, זה דווקא מאד רצוי מכיוון ששם את לא באמת מסתכלת לאנשים בעיניים ופשוט מדברת איתם. ובסופו של דבר, בכל עבודה יש אנשים, אז אם כבר תלכי- תלכי על זה בגדול. בהצלחה!
לדעתי תאתגרי את עצמך קצת זה תמיד טוב לגדול לצמוח ולהפתח.
את תגלי על עצמך דברים חדשים ואין כיף מזה
שואל השאלה:
מה כדאי לעבוד על הביישנות?אני לא יודעת
אנונימית