התחברות
הרשמה
בת 25,בחורה עדינה וביישנית מתאים לי לעבוד במשאבי אנוש או עדיף במשו אחר?
25 ביוני 2024, 20:36
תפקידים
ביישנות
תכונות
משאבי אנוש
כסף
תשובה אחת
תעשי מה שאת אוהבת
אם את אוהבת את המקצוע אז לכי עליו
C
Closer24
באותו הנושא:
למה בישראל כמעט ואין בחורות נחמדות, מנומסות עדינות וביישניות?
לבחורה עדינה בת 24 ביישנית במה עדיף לעבוד,כמוכרת בחנות בגדים או בגן ילדים?
למה אני מחפש בחורה עדינה וביישנית?
בת 26 עדינה וביישנית,במה מתאים לי לעבוד במוקד לשיחות נכנסות או בגן ילדים?
למה בחורות עדינות וביישניות כובשות אותי ישר בשנייה?
בנים מה אתם מעדיפים בבחורה צאחלה כזו או ביישנית עדינה ונוחה
בנים מה אתם מעדיפים בחורה עדינה שקטה וביישנית או בחורה שההפך מזה שהיא כל היום מדברת ועם ביטחון עצמי בשמייםולא עדינה בכלל
לדעתכם זה מוזר אם מישהי ממש עדינה וביישנית ושומעת רק מזרחית?
בחורה ביישנית ועדינה במה מתאים לה לעבוד כמוכרת בחנות בגדים או פקידה?
במה מתאים לבחורה עדינה וביישנית במפעל כעובדת אריזה או במוקד שיחות נכנסות בשירות לקוחות?
מצחיקה וחמודה וחופרת או עדינה חכמה וביישנית?