9 תשובות
הוצאתי שם כבר מעל ל2000 שקל
אנונימית
200-300
אנונימית
מכורה , כן לכן הפסקתי. באמת היגזמתי עג שהעירו אותי
מחיר שיתן לי משלוח חינם שזה כזה 200 ואם הזמנה יותר גדולה אז אני מעגלת למשלוח אקספרס בחינם שזה 400
הזמנתי ב300 משהו כזה..
בסך הכללי קניתי שם מעל 12 אלף
אבל יש משלוחים שעשיתי 200 יש כאלו 500 ויש כאלו 1000
12 אלף?^
מוגזם.
אנונימית