7 תשובות
תבקשי טופס 55
אבל למה את רוצה לצאת ספציפית מהחיל הזה? בכל בסיס האנשים שונים זה לא תלויי חיל (בתור אחת שהייתה בחיל האוויר)
אני מבין שאת לא מחבבת רוסים
שואל השאלה:
כי אני נמצאת בתפקיד שהוא עם יציאות 12/2 ולא הכי טוב לי בחיל האוויר לא מתחברת לאנשים
אנונימית
אם אפשר לשאול, למה? שאוכל להבין איך לייעץ לך
שואל השאלה:
כי אני באה מבית של אנשי צבא שהיו החייל הירוק, ותמיד זו הייתה המטרה ואיך שהוא הגעתי לחיל האוויר ואני לא רוצה להיות שם, ואם אגיש 55 זה פשוט לעבור תפקיד בתוך החייל
אנונימית
אני חייבת לומר שמעבר חיל זה דבר ממש קשה,
בתור אחת שחשבה על זה כשהייתי בשירות, בסוף הבנתי שמעבר תפקיד זה הדבר הכי ריאלי והגיוני לעשות.
אני ממליצה לך לאתר תקן פנוי בבסיס שאת מעוניינת בו, אולי ממכרים או חיילים שהיו איתך בטירונות/קורס, לנסות לדבר עם המפקדים במקום ועם המפקדים שלך (ולחפור להם כי אין דרך אחרת), ולנסח טופס 55 בצורה יפה ומכובדת כזו
אני לא חושבת שמעבר חיל זה הפתרון שלך, לכל מקום יש אופי משלו ואני לא מאמינה שזה עניין של חילות, כמו שיש אנשים שלא תתחברי אליהם בחיל האוויר, ככה גם יש אנשים שלא תתחברי אליהם בחיל ירוק