11 תשובות
קודם צריך לאכול ואחר כך ללמוד. זה ייתן לך אנרגיה
שואל השאלה:
שינה נותנת אנרגיה. צריך ללמוד משמעת עצמית.
אנונימית
לא. אין היגיון בתלמוד על בטן ריקה. לא כולם למשל אוכלים על הבוקר איך שהם קמים וזה בסדר אם יש לך זמנים אחרים שאת אוכלת בהם אבל למנוע לאכול בגלל זה זה מיותר.
שואל השאלה:
ההגיון הוא לא להיות מושפע מסימני רעב
אנונימית
רעב מסמן לך שהגוף צריך מזון, אוכל
כמו שמכונית לא נוסעת בלי דלק
אז לא, גם אני לא רואה בזה הרבה הגיון
שואל השאלה:
טוב בעיה שלכם. אני לומדת ככה כל בוקר ולדעתי זה הכי טוב
אנונימית
כשאני לומד לפני שאני אוכל ארוחת בוקר, אני רעב ולא מצליח להתרכז בלמידה. לדעתי זאת לא שיטה טובה אבל תעשי מה שטוב לך.
שואל השאלה:
זה עניין של הרגל
זה כמו שיש אנשים שקמים בבוקר ורצים
אנונימית
זה לא באמת משנה מה עושים קודם
שואל השאלה:
אני מרגישה שאם אני קמה ואז אוכלת אז אני לא יכולה לשכנע את עצמי ללמוד.
אנונימית
האנשים שקמים בבוקר ורצים אוכלים קודם פרי או חטיף אנרגיה