13 תשובות
לדעתי זה מעולה (שהגובה של הבן הוא 1.64)
זה יכול
ממני אתה לא נמוך בהרבה אני 1.66
הכי יפה זה גבוהים לדעתי
זה יכול להפריע...
הרבה בנות לא היו יוצאות אם בנים נמוכים מיהם...
עקרונית כן, אני רוצה שחבר שלי יהיה יותר גבוהה ממני.
אני בת 13 אז מספיק שחבר שלי יהיה +1.60 אבל כשאני אגדל אני מעדיפה +1.75, 1.80
אני מעדיפה גבוהים...
כן זה בעייתי, אבל יש הרבה שהן פחות מ1.64 או שפשוט לא אכפת להן הגובה:)
אנונימית
לא אכפת לי באיזה גובה יהיה חבר שלי העיקר שיהיה יותר גבוה ממני:)
ברמת העקרון אני אסתכל על מישהו שגבוה ממני מתוך אינסטינקט, אבל אם יש דינמיקה טובה ובאמת בא לי להכיר מישהו שהוא בגובה שלי או קצת נמוך ממני אז אין סיבה בכלל שאני אחליט לא לתת לזה הזדמנות. זה לא משנה מבחינתי.
יש מלא בנות נמוכות... כמוני חחח (1.57)
לי חשוב שהגבר יהיה גבוהה ממני.
זה גורם לנשים לא להרגיש בנוח ולהרגיש גדולות ליד הגבר שלהן.
מעדיפה גבוהים או בגובה שלי..
אני אישית נמשכת לגבוהים ונמוכים לא עושים לי את זה.. אבל אם יהיה לי חיבור ממש טוב עם מישהו שהוא נמוך אז למה לא?