10 תשובות
חברה הכי טובה.
תרופה הכי טובה שיש לפי דעתי.
תהיו ביחד תמיד ותעזרו אחת לשניה, תפרקו אחת לשניה. זה ממש כמו פסיכולוגית רק הרבה יותר טוב ועדיף.
ואם תרצי תוכלי לדבר איתי בפרטי
שואל השאלה:
^אני תמיד מרגישה שאני מפריעה לאנשים
מה פתאום מפריעה.
תהיי עם ביטחון עצמי, ותהיי בסביבה שאת מרגישה שייכת אליה והכל יהיה בסדר גמור מבטיחה לך❤
לספר לפסיכולוגית שעכשיו יש ירידה במצב רוח ואולי יגדילו את המינון של התרופות
בואי תפרקי לי בפרטי
אני כאן בשבילך ואולי תנסי יותר למצוא סביבה של אנשים שאת בנוח איתם
את האמת תעשה ספורט, שאני הייתי משחק כדורגל הלחץ ירד אבל אחרי שהפסקתי שקעתי במחשבות ועכשיו אני החרדות כל יום בבית הספר, במצב כמו שלך, עצה שלי תפרוק את פיזית. אפילו להוציא את זה משהו בבית יעזור, אבל ספורט אמיתי שיוציא אמוציות, יגביר טסטוסטרון זה מה שיעזור לך להתמודד עם לחצים וישחרר אותך קצת מלחצי היומיום
היי, בתור מישהו שעובר את אותו הדבר, את יכולה לכתוב לי בפרטי.
כל המחשבות כבר עברו לי בראש ואוכל לענות לך על כל השאלות❤
תדברי איתה ותשאלי אותה מה לעשות
הייתי מנסה למצוא משהו טוב ולפעמיים כשרע לי אז אני מציירת או אוכלת זה גורם לי להרגיש טוב בכללי ועם עצמי