19 תשובות
אני אומנם לא בן אבל אני יכולה להגיד לך אם זה היה בן.
אני אישית אוהבת בנים מטופחים ששומרים על עצמם ועל המשקל שלהם והולכים לחדר כושר ואוכלים נכון כי ככה זה בריא יותר ולא מסוכן בשבילם, עכשיו אם היה בן והוא היה עודף משקל אבל הוא רוצה להוריד את המשקל שלו והוא הוריד והוא מתמיד עם אכילה נכונה וחדר כושר והוא עכשיו "נראה יותר טוב" אני עדיין אצא איתו כי לא משנה לי מה העבר שלו כל עוד הוא רוצה להשתנות ולהיות בן אדם יותר טוב והוא באמת עושה את זה זה מה שמשנה לי
בואי אגלה לך סוד לאף אחד לא אכפת מהמשקל שלך הכל עניין של פרופורציות
אנונימי
שואל השאלה:
אני הורדתי 27.1 קילו ועדיין בירידה
אנונימית
וואו כבוד באמת כל הכבוד
אנונימי
אם 5 קילו יורידו נראלי שבכללי זה לא כזה איכפת
אבל 175 כן זה גבוה מידי
איתך 100 אוחוז אני 180 אז בסדר פה ובמשקל את בתהליך ירדת הרבה הייתי עוזר לך לרדת עוד אם היית רוצה ואם לא גם סבבה(כול עוד משקל תקין שאת בריא בוא זה סבבה)שזה לא ישנה לך ויהיה מי שירצה אותך ומי שלא מפסיד פה אחת אם כוח רצון חזק
(אהבתי את התגובה הראשונה)
לא רואה סיבה שתהיה לי בעיה עם זה
כן, וגם יצאתי כבר עם מישהי שהיא ככה. כאילו היא הייתה יותר מלאה קצת מבתיאור שלך אבל באותו גובה, אז כן.
^^וואי כל הכבודד גאה בך
לא קל בכלל להוריד כזה הרבה
מבטיחה לך שלא רואים בכלל את הקילו וחצי הזה, העיקר את בריאה ושמחה
אנונימית
לא, אבל לא בגלל המשקל אלא בגלל שהיא גבוהה מדי בשבילי
בעצם את מדברת על מישהי מלאה, ובעיניי זה בסדר, גם אם ההעדפות הן על רזות.

יש יותר בעיה עם הגובה שלך, כי את גבוהה ממני, אני מטר 72 (למרות שאנשים תמיד אומרים שאני נראה כמו מטר 76, לא יודע כל פעם שעשיתי בדיקות זה היה הגובה).
כמה רדוד. אם חמישה קילוגרם יפרידו בינך ובין אהבת האמת שלך. מדובר בהחלטה מטופשת!
טיפה עודף משקל זה לא נורא אם את מטפלת בעצמך ואחראית לגוף שלך ומה נכנס בתוכו יכולה להגיד שגם לנשים וגם לגברים אכפת שיהיה להם בן.בת זוג שמטפחים את עצמם אם הם גם עושים זאת וכל הכבוד לך על הירידה במשקל❤
מה שכן מה אם עור עודף?
אנונימי
ברור


שלא
אנונימי
עובדתית את יכולה לראות בשטח שכן
להרבה בנות יש עודף משקל לא משמעותי ולהרבה מהן יש חבר אז לא לדאוג
וכל הכבוד שהורדת 27 קילו בשביל הבריאות אבל אל תגזימי בירידה תרדי רק מה שצריך לא מה שלא צריך
אנונימית
איך היא יודעת שהיא בקילו וחצי עודף משקל? שתבוא לשבת לי על הפנים אני אבדוק את ההצערה הזאת
אבל בתור בת כן חח
אנונימית