36 תשובות
אני חןשבת שזה ממש יפה לבנות
אם את אוהבת לכי על זה
כן זה מהמם
לא
זה חרוש ומשעמם
כןן
שואל השאלה:
crim3s גם אני ככה אני לא יודעת עם זה יפה או מכוער לפני כמה חודשיים בכלל חשבתי שזה זוועה
לא,
אוי ואבוי
אנונימית
שואל השאלה:
הלבנות הרגילות^ וכן צריך לדעת עם איזה בגדים ללבוש אותן
כן
לדעתי זה לא יפה
לדעתי לא :)

https://stips.co.il/ask/16994822
אנונימית
לבנות זה הרבה יותר יפה מלבנים
כן זה מושלםם
הנעל הכי יפה בעולם
תלוי איזה זה
יש נעליים קלאסה ויש נעליים בר מצווה
מושלם רצח
השחור והכחול כהה הכי יפה בארץ
שואל השאלה:
השחור יפה אבל לבנים לא לבנות לדעתי
זה יפה
מכוער, פיתה
אנונימית
יש לי תשחור וזה פשוט מדהים^^^^
כןן זה ממש יפה אני גם רוצה לקנות
כן
זה ממש יפה
S16
אם זה יפה לדעתך תקני, בסופו של דבר מה שתעשי זה יהיה מה שאת חושבת ולא מה שרושמים כאן
לדעתי כן אבל אל תקני את זה רק כי זה טרנד, טרנדים באים והולכים, עדיף לקנות נעל שאת באמת אוהבת כי מחר כבר יהיה טרנד חדש
מה הכוונה זה לא סוג של ריקוד?
לאא.
מתחנן דיי עם הטרנד הזה.
כולם נראים כמו non player character
וזה מזעזע!
חדל! הפסיקו נא!
כן
לדעתי סמבה על בנים זה הרבה יותר יפה ועם ג'ינס רחב אמלה
נעל די בייסיק כזאת..
לא יפה ולא מכוער