התחברות
הרשמה
סמבה לבנה עם פסים אדומים זה יפה לדעתכם?
15 במאי 2024, 16:24
Adidas
סמבה
Samba
2 תשובות
לא אבל יש מלא אחרות שכן
ד
דיאנושקה
אכן מאוד
ג
גברת_גבינה
באותו הנושא:
לדעתכם זברה היא *לבנה* עם פסים שחורים או *שחורה* עם פסים לבנים?
מה המדינה שהדגל שלה הוא אדום כחול לבן (פסים) מלמעלה למטה בסדר הזה?
איזו מדינה זאת שיש בה 3 פסים בצבעים (לבן, אדום וירוק?) והאם אנחנו בשלום איתם?
הסמבה הלבנות עם הפסים אדומים יפות לדעתכם?
כמה כוכבים יש בדגל אר"הב וכמה פסים אדומים וכמה לבנים?
יפה ללבוש סריג לבן עם פסים כחולים ג'ינס תכלת וסמבה לבן עם פסים תכלת?
גופייה אדומה עם פסים אדום לבן יכולה להתאים עם גינס שחור\גינס כחול כהה כהה?
איך קוראים לדגל הלבן שיש לו פס אדום לרוחב ופס אדום לאורך כל רקע לבן??
חולצת בית ספר אדומה וג'ינס שחור עם פסים בצדדים של לבן ואדום. זה יפה לדעתכם?
תעזרו מה לקנות סמבה כחול נייבי עם פס לבן , סמבה כחול נייבי עם פס תכלת ,סמבה שחורות?
עשיתי בדיקת קורונה יצא לי פס אחד אדום פס אחד לבן כזה , מה זה אומר?