5 תשובות
ברור, זה לוקח זמן אבל חד משמעית
שואל השאלה:
אתה משרת בבסיס פתוח?
אנונימי
כן בטח, זה לרוב לא חברות שתחזיק לנצח והיא אולי לא תהיה סופר עמוקה אבל כן, לגמרי אפשרי
כן אחי
קודם כל היחידה והמדור והצוות עושים ימי כיף ומתחברים ככה, ואם לא ככה אז יוצא סתם להכיר אנשים בבסיס. סמוך עליי אתה תסתדר גם אם זה ייקח קצת זמן
מניסיון אישי כרגע בבסיס פתוח, רוב מי שמכירים זה רק לבסיס ולא לשעות שמעבר. מה שכן הכרתי את הבת זוג שלי בבסיס
אנונימי