3 תשובות
כן
יש לי 2חברות ששמרתי איתן על קשר ממש. וחבורה שלמה שנפגשות מידי פעם .. יותר רחוקות אבל כן קשר באינטרנט.
עשיתי יומיות
כמובן לא מתחרטת לרגע