3 תשובות
כן
יש לי 2חברות ששמרתי איתן על קשר ממש. וחבורה שלמה שנפגשות מידי פעם .. יותר רחוקות אבל כן קשר באינטרנט.
עשיתי יומיות
יש לי 2חברות ששמרתי איתן על קשר ממש. וחבורה שלמה שנפגשות מידי פעם .. יותר רחוקות אבל כן קשר באינטרנט.
עשיתי יומיות
ברור
כמובן לא מתחרטת לרגע
באותו הנושא: