31 תשובות
אתה דוחה ❤
אין לך מה לעשות עם זה עשית את מה שעשית פשוט שכח מזה
לא נושם שמישהי שאלה על זה לפני שעה* יטרול
כבר מאוחר מידי להצטער פשוט להבא תדע לא לעשות דבר כזה
מעניין אותי ממש להבין מה הצחיק אותך
תראה זה דוחה ועד שמישהי באה ואוזרת אומץ זה חתיכת זילזול אם יש לך איך למצוא תאינסטגרם או משהו תשלח לה הודעה
א. אתה טרול רצח כולם ראו את השאלה בחמות
ב. אם זה נכון אתה בן אדם נוראי, אתה צריך להרגיש רע, תתמודד
אין לך מה לעשות פשוט הבכת את עצמך בטירוף אם זה היה קורה לי אני בוודאות הייתי מרגישה כלכך רע ולא ניגשת לבן אחר לתקופה
ליטרלי ראיתי מישהי שעשתה שאלה שהיא התחילה עם מישהו והוא צחק עליה מה אתם מנסים לעשות פה
שואל השאלה:
זה אני מהשאלה מהחמות אני זה שצחק
אני מרגיש רע ממש מה אני אעשה?
אנונימי
אתה בטוח שאתה השאלה מהחמות כי היא רשמה אתמול ואתה היום..
שואל השאלה:
רשמתי אתמול.
אנונימי
מישהי הרגע שאלה על זה שאלה והיא ממש נפגעה ....
נראה לי שכל אחד מכם כתב על השני אז יש מצב שאני יודעת מי זאת ואז אתה עדיין יכול לבקש ממנה סליחה
הוא שניה לפרטי ..
מה נסגר היא שאלה עלייך....וואי איזה ספאם
קרה לי משהו דומה כשהייתי בן 18, הייתי ברווזון מכוער רוב חיי ואז התחלתי להתאמן, ואז התחילו איתי בים ליד חבר וגם צחקתי מלחץ, מזדהה אחי, עדיין מרגיש חרא הרבה שנים אחרי.
אנונימי
וואי זה לא בסדר מסכנה
כנראה בגללך הי אלא תתחיל עם אף אחד יותר בחיים
אנונימית
מסכנה יש מצב שהרסת לך את כל הביטחון והיא לא תעשה דבר כזה יותר בחיים ממש חבל שלא התאפקת קצת לפני שצחקת לה בפרצוף
לה**
אם הייתי אמא שלך הייתי מתביישת ככ
אני יכול להישבע שמישהי פה אמרה בדיוק את הצד השני
מרחמת עליה שהיא נפלה על זבל כמוך
זה גם קןרה לי שמתחילים איתי אני פשוט שותקת מהמבוכה אני צוחקת זה כבר קרה כמ פעמים ואני לא יודעת איך להפסיק את זה
אנונימית
שכחת להחליף את ההיום בכותרת
די נו יטרולר
להמשיך הלאה ולהשלים עם זה
אתה אמור להרגיש רע, תהנה עכשיו עם ההרגשה ❤
דיי מסכנה אוף ימעצבן