36 תשובות
לא יןדעת אם זה באמת קרה לך אבל אם זה המצב אז היא הזויה ברמות, כנראה חושבת שכל אחד יפול לרגליים בגלל היופי שלה ולא מבינה שיופי הוא לא הקטריון היחידי.
יצאת בסדר גמור, אתה לא רוצה כרגע זוגיות ואתה לא בראש לזה - זה הגיוני לגמרי וזה בסדר ובחירתך.
אישית הייתי אומרת לך לתת לזה צ'אנס אבל בתכלס לפי מה שאתה אומר היא בכללי לא נשמעת משהו, בלי קשר ליופי שלה.
כנראה שפשוט היא לא רגילה שמסרבים לה
מישהו יכול להסביר לי למה כל הגברים כאן חושבים שהוא טרול ושזה לא אמיתי?
מה כל כך לא הגיוני בזה שגבר מעדיף לא להכנס לזוגיות? זה באמת רעיון מופרח כל כך בעיניכם? אני אשמח להסבר.
לשאלה- היא ככל הנראה חסרת ביטחון.
שואל השאלה:
מה אתם דפוקים למה שאני אמציא סיפור באנונימי מה זה יתן לי
מי ישמע כתבתי שזנדאיה התחילה איתי כולה דוגמנית אינסטגרם יש מיליון כאלה בארץ
אנונימי
אני צורחת איזה ממורמרים הבנים בסטיפס כל פעם שגבר כותב שאלה כזאת אני שמה לב שמורידים לו בתגובות, חמודים יש כאלה עם חיים ושגם הולך להם עם בנות תפסיקו להיות מסכנים
אנונימית
לא פירטת למה - ולכן היא נעלבה. חשבה שזה תירוץ.

אבל אל תרגיש רע - יש אפילו טכניקת חיזור כזאת. עכשיו היא רוצה אותך אפילו יותר,
אחרת - לא היה אכפת לה שאמרת לא.
שואל השאלה:
פירטתי, אמרתי שאני לא בחור של מערכות יחסים וזה מי שאני ואין קשר אליה
אני יודע שבנות יותר נדלקות מזה זה לא חדש לי
אנונימי
אף אחד לא נדלק מסירוב רק אומר
אנונימי
אמרת שנפגשתם ב...אירוע משפחתי?
שואל השאלה:
כן בחתונה של בת דודה שלי
אנונימי
אה אוקיי חשבתי ארוחת שישי או משהוא והיה מוזר
לא, יצאת בסדר גמור. היא לא רגילה שמסרבים לה בגלל היופי שלה כנראה, או שהיא חיה בסרט.

בשביל שלא תרגיש רע,
אם אני הייתי במצב שלך הייתי עושה את אותו הדבר. אז אני מאמין לך ללא ספק, וזה ממש לא מפתיע שדוגמנית אינסטגרם אכן התחילה איתו (כי שוב, יש מלא כאלו).
כי היא בטוחה שהיא יכולה להשיג כל אחד ואצה שברת לה את זה, סוג של פגעת לה באגו
יצאת בסדר גמור. זכותך לסרב.. חוץ מזה שמראה זה לא הכל בחיים, וזה מראה הרבה אם זאת הגישה שלה.
ובכל זאת, קצת צניעות כי זה שאת מהממת חיצונית לא אומר שמגיע לך הכל וכולם חייבים להסכים לך.
איזה פיפי
מוז'ר
אנונימי
יש אנשים כאלה, שלא מסוגלים לקבל את הסירוב וממציאים לעצמם סיפורים כאלה בראש
היית לגמרי בסדר, זכותך המלאה לדחות אותה
איך היא מקבלת את הסירוב? זו כבר בעיה שלה
רגילה שהכל בא לה בקלות
אני שונאת אנשים כאלו
גבר אלפא חד משמעית
אתה לא חייב לפרט למה אתה לא מעוניין בזוגיות
כנראה היא רגילה לזה שכולם אומרים לה כן תמיד
יצאת בסדר גמור,זה שהיא נפגעה זה כבר שלה לגמרי
ברו מדמיין
מזל שסירבת לה, יהירה ביותר
אנונימית
חיה בסרט
שתזרוק את עצמה לפח
אתה יכול להעביר לי את המספר שלה?
היית מאה אחוז
ואם היא לא אוהבת את הסירוב שלך זאת בעיה שלה לא שלך
יצאת בסדר גמור, היא זו שלא יכולה לקבל דחייה.
היא תלמד עם הזמן כנראה
הכי בסדר שיש
ברו הוזה
הכל בסדר אנחנו כאן בשבילך 3>
כנראה אין לה באמת ביטחון, לא רגילה שמסרבים לה
אפשר לשאול איך היא התחילה איתך?
אתה כותב את פרק 2?
מתי יוצא הספר?
נראה לי שהוא יהיה בספרייה באיזור ספרי הפנטזיה.
אנונימי
אם הסיפור הזה אמיתי, למה להדגיש שהיא יפה כל כך? פעמיים?
וזה שהיא דוגמנית?
וזה שהיא חמודה?

ברו רוצה להישמע אלפא.

אם זה היה אמיתי, תגיד: מישהי התחילה איתי. סירבתי. לקחה את זה קשה.
מסתיים כאן.
אנונימי
יצאת הכי בסדר שיש
כנראה לא רגילה שמסרבים לה ואם היא חשבה ככה אתה לא מגיע לה כי היא סתם רוצה צומי או משהו
אנונימית