6 תשובות
שואל השאלה:
^^^ ביקשתי טיפול פסיכולוגי כי אני מעדיף מישהו חיצוני והם ממש כאילו מתאכזבים שאני לא מוכן לשתף אותם, אני פשוט לא מרגיש בנוח איתם
אנונימי
אני מבינה אותך ואני מבינה אותם
אני לא מצדיקה את ההתנהגות שלהם אבל הסיבה שלהם זה שהם כןעסים בעיקר על עצמם, הם רוצים לקחת חלק בחיים שלך ומרגישים שהם נכשלים בזה ואתה לא סומך עליהם מספיק, לכן הם מוציאים את זה עליך
וזה בסדר לגמרי שאתה לא רוצה לשתף אותם, זה טבעי
אם אתה לא מרגיש בנוח איתם שדרך אגב זה הגיוני לגמרי עדיף שתלך לפסיכולוג
הגיוני הם בסה"כ דואגים לך וחושבים שהם יכולים לעזור.
אם אתה בטוח שזה לא משהו שאפשר לשתף אותם אז פשוט תאמר להם משהו אחר שזו תהיה הסיבה ותמשיך עם עצמך אבל אל תשכח סוג של לטפל בזה..
באותו מצב
אנונימית
הגיוני הם דואגים לך
למה אתה לא רוצה לשתף אותם זה יכול לעזור לך