8 תשובות
ממליצה לך להתחיל מבלט כי זה בסיס להכל אם אין לך עבר בזה
שואל השאלה:
למדתי בלט בגיל 7 תופס? כאילו אני יודעת את כל העמידות בידיים וברגליים וממש רק את הבסיס
אנונימית
שואל השאלה:
אז לאיפה לעבור? יש לך שמות של מורים טובים?
אנונימית
אני לא כלכך מכירה אבל תלוי מאיפה את
שואל השאלה:
ירושלים
אנונימית
אני יודעת שיש בית ספר באיזור ירושלים של אומנויות ויש שם גם מחול
את יכולה לפנות אליי בפרטי אני אשמח לעזורר