12 תשובות
בטח
הקימו ממשלה עם האחים המוסלמים
הקימו ממשלה עם האחים המוסלמים
כולם שקרנים.
אבל ברור שקצת פחות מהנוכחי.
אבל ברור שקצת פחות מהנוכחי.
אני אצביע לבנט.
אנונימי
שואל השאלה:
^אם זה כך כמו שאתה אומר, אז למה הם תמכו בממשלה של לפיד ובמדיניות שלו כאשר הוא נתן שטחים ואת שדה הגז קאנא ללבנון?, ואגב הם גם ישבו באותה ממשלה עם מנסור עבאס שהוא נגד ישראל, וגם בנט הסכים לחלק את הכיסה של ראש הממשלה עם לפיד שרוצה להקים מדינה פלסטינית, ולמה שמתנגד הימין בכללי.
^אם זה כך כמו שאתה אומר, אז למה הם תמכו בממשלה של לפיד ובמדיניות שלו כאשר הוא נתן שטחים ואת שדה הגז קאנא ללבנון?, ואגב הם גם ישבו באותה ממשלה עם מנסור עבאס שהוא נגד ישראל, וגם בנט הסכים לחלק את הכיסה של ראש הממשלה עם לפיד שרוצה להקים מדינה פלסטינית, ולמה שמתנגד הימין בכללי.
1)לגבי הסכם הגז, הבעיה העיקרית בעיני בהסכם הזה שהוא לא עבר בכנסת, כל שינוי גבול צריך לעבור בכנסת, אבל אם זה הסכם כזה גרוע למה ביבי לא ביטל אותו? בסופו של דבר מה שהלבנונים קיבלו היה הרבה מאוד מי ים ולא טיפה אחת של גז, בסוף ישראל יצאה המרוויחה הגדולה של ההסכם, ואם כבר מדברים על שטחים, צריך להזכיר שביבי נתן את חברון לפלסטינים?
2) לגבי הישיבה עם מנסור עבאס, גם אני לא אהבתי את זה, אבל מי שניסה לעשות את זה לפני היה ביבי, ואם אתה לא מאמין אתה יכול לחפש הקלטות של סמוטריץ שהוא מסביר בהם שביבי ועוד איך רצה לשבת עם עבאס והוא מנע את זה
3)לפיד לא שמאלני-הוא לא בעד ביבי אז בגלל זה הוא שמאלני, ביבי הצליח לעוות את ההגדרה של ימין ושמאל והיום זה הפך שכל מי שלא בעד ביבי הוא שמאלני. לגבי זה שלפיד רצה להקים מדינה פלסטינית - קודם כל הגיע הזמן שכולם פה יפסיקו לפחד מצמד המילים מדינה פלסטינית. אף אחד לא באמת חושב שאפשר לתת להם מדינה, אבל עדיין זה קלף דיפלומטי שאפשר להשתמש בו לפי צורך, וחוץ מזה, רק תיתן לפלסטינים הזדמנות לקבל מדינה, והם כבר ימצאו איך לדפוק את ההזדמנות הזאת, כמו שהם עשו עד היום. לגבי שמאל אמיתי, אין כזה במדינה, בכנסת הנוכחית מפלגת שמאל זו רק מפלגת העבודה (אלא אם אתה מחשיב את הערבים כשמאל)
2) לגבי הישיבה עם מנסור עבאס, גם אני לא אהבתי את זה, אבל מי שניסה לעשות את זה לפני היה ביבי, ואם אתה לא מאמין אתה יכול לחפש הקלטות של סמוטריץ שהוא מסביר בהם שביבי ועוד איך רצה לשבת עם עבאס והוא מנע את זה
3)לפיד לא שמאלני-הוא לא בעד ביבי אז בגלל זה הוא שמאלני, ביבי הצליח לעוות את ההגדרה של ימין ושמאל והיום זה הפך שכל מי שלא בעד ביבי הוא שמאלני. לגבי זה שלפיד רצה להקים מדינה פלסטינית - קודם כל הגיע הזמן שכולם פה יפסיקו לפחד מצמד המילים מדינה פלסטינית. אף אחד לא באמת חושב שאפשר לתת להם מדינה, אבל עדיין זה קלף דיפלומטי שאפשר להשתמש בו לפי צורך, וחוץ מזה, רק תיתן לפלסטינים הזדמנות לקבל מדינה, והם כבר ימצאו איך לדפוק את ההזדמנות הזאת, כמו שהם עשו עד היום. לגבי שמאל אמיתי, אין כזה במדינה, בכנסת הנוכחית מפלגת שמאל זו רק מפלגת העבודה (אלא אם אתה מחשיב את הערבים כשמאל)
לא!
אנונימי
1)ביבי לא רצה לתת ונתן, כנראה שהוא לא מספיק רצה לא לרצות, נהוג שממשלות מכבדות את מה שקודמותיהן עשו, אבל גם היו מקרים שביטלו הסכמים שממשלות לפני עשו, ביבי היה יכול לבטל את אוסלו/לא להמשיך אותו וכו'
2)ואגיד שוב, אין שם גז, החברת קידוח שעבדה שם לא מצאה טיפה אחת של גז, הלבנונים מבחינה כספית לא קיבלו כלום. לפיד כפוליטיקאי היה צריך להצדיק את ההסכם הזה(שאני משוכנע שבסוף ביבי היה מביא אותו דבר)
)ההקלטה של סמוטריץ הייתה משהו שקיבל אייטם משמעותי בכל מהדורת חדשות, בכל מקרה, תהנה https://m.youtube.com/watch?v=1glok03hkc8.
4)שמאל במובן של לתמוך בשתי מדינות לשני עמים כבר לא קיים במדינה, למעט מיעוט מאוד מאוד קטן אף אחד לא באמת חושב שאפשר לתת לפלסטינים מדינה, במיוחד לא אחרי ה-7 באוקטובר. נעשו הרבה נסיונות עם הפלסטינים מתוך אמונה שאולי אפשר להגיע איתם להסדר(אוסלו, התנתקות ועוד הרבה הצעות למדינה שקיבלו מברק, אולמרט, גם מביבי ויותר מפעם אחת). הטיפול בפלסטינים היה כושל לאורך ממשלות רבות, גם ביבי כשל בזה(ועדיין נכשל, הוכחה-היום מדברים שרקטות מיו"ש על מרכז הארץ תוך שנה זה תרחיש מאוד מציאותי)
2)ואגיד שוב, אין שם גז, החברת קידוח שעבדה שם לא מצאה טיפה אחת של גז, הלבנונים מבחינה כספית לא קיבלו כלום. לפיד כפוליטיקאי היה צריך להצדיק את ההסכם הזה(שאני משוכנע שבסוף ביבי היה מביא אותו דבר)
)ההקלטה של סמוטריץ הייתה משהו שקיבל אייטם משמעותי בכל מהדורת חדשות, בכל מקרה, תהנה https://m.youtube.com/watch?v=1glok03hkc8.
4)שמאל במובן של לתמוך בשתי מדינות לשני עמים כבר לא קיים במדינה, למעט מיעוט מאוד מאוד קטן אף אחד לא באמת חושב שאפשר לתת לפלסטינים מדינה, במיוחד לא אחרי ה-7 באוקטובר. נעשו הרבה נסיונות עם הפלסטינים מתוך אמונה שאולי אפשר להגיע איתם להסדר(אוסלו, התנתקות ועוד הרבה הצעות למדינה שקיבלו מברק, אולמרט, גם מביבי ויותר מפעם אחת). הטיפול בפלסטינים היה כושל לאורך ממשלות רבות, גם ביבי כשל בזה(ועדיין נכשל, הוכחה-היום מדברים שרקטות מיו"ש על מרכז הארץ תוך שנה זה תרחיש מאוד מציאותי)
ליברמן זה הכי אחי
1)זה לא משנה, ברגע שאדם נכנס למשרד ראש הממשלה, הוא מקבל עליו את האחריות, הוא בוחר להמשיך את ההסכם, זה באחריותו, הוא בוחר לבטל אותו כנ"ל. אפשר תמיד לתרץ לחץ בינלאומי, גם על בן גוריון היה לחץ עצום מצד העולם לא להכריז על ישראל(והיו גם לחצים פנימיים לא לעשות את זה) ובן גוריון בחר ללכת נגד העולם. אז שרוצים, אפשר ללכת נגד העולם/לבטל מהלכים שממשלות קודמות עשו
2)ואגיד שוב, לפיד ביצע את ההסכם, הוא אחראי להסכם, הוא טעה בזה שהוא לא העביר אותו בכנסת. בדיעבד, יצא שזה הסכם יותר טוב ממה שהוא נראה
3)אני לא מסכים איתך שביבי עדיף מהם (נעזוב את זה שאחרי ה-7/10 כל מי שהיה פה בתפקיד ציבורי בעשור האחרון צריך לעוף)
4)אז צודק , במצע של יש עתיד כתוב פתרון שתי מדינות, מודה בטעות(למרות שגם בתמיכה בשתי מדינות יש רמות, מגבולות 67 עם זכות שיבה שזה אסון למדינה ועד התכנית של טראמפ בזמנו, ורצוי שלפיד יחדד לאיזה גישה הוא מכוון). המפגינים עם השלטים ההפגנות האחרונות הם מיעוט שמנסה לרכב על ההפגנות, מבטיח לך שאם תהיה הפגנה שזה הנושא שלה בקושי יבואו. בכללי, למעט העבודה, הערבים ויש עתיד, שאר מפלגות האופוזיציה נגד מדינה פלסטינית(ליברמן, סער, גנץ) וגם בנט נגד.
בכל מקרה, אם תמיכה בשתי מדינות זה ההגדרה שלך לשמאל, אז ביבי זה שמאל (נאום בר אילן ב-2009, ביבי מודיע על תמיכה ברעיון, המנהיג הראשון של הליכוד שעשה את זה, והמשיך לנהל משא ומתן לסירוגין עד 2014 בערך, וגם אימץ בחום את תכנית טראמפ בעניין)
2)ואגיד שוב, לפיד ביצע את ההסכם, הוא אחראי להסכם, הוא טעה בזה שהוא לא העביר אותו בכנסת. בדיעבד, יצא שזה הסכם יותר טוב ממה שהוא נראה
3)אני לא מסכים איתך שביבי עדיף מהם (נעזוב את זה שאחרי ה-7/10 כל מי שהיה פה בתפקיד ציבורי בעשור האחרון צריך לעוף)
4)אז צודק , במצע של יש עתיד כתוב פתרון שתי מדינות, מודה בטעות(למרות שגם בתמיכה בשתי מדינות יש רמות, מגבולות 67 עם זכות שיבה שזה אסון למדינה ועד התכנית של טראמפ בזמנו, ורצוי שלפיד יחדד לאיזה גישה הוא מכוון). המפגינים עם השלטים ההפגנות האחרונות הם מיעוט שמנסה לרכב על ההפגנות, מבטיח לך שאם תהיה הפגנה שזה הנושא שלה בקושי יבואו. בכללי, למעט העבודה, הערבים ויש עתיד, שאר מפלגות האופוזיציה נגד מדינה פלסטינית(ליברמן, סער, גנץ) וגם בנט נגד.
בכל מקרה, אם תמיכה בשתי מדינות זה ההגדרה שלך לשמאל, אז ביבי זה שמאל (נאום בר אילן ב-2009, ביבי מודיע על תמיכה ברעיון, המנהיג הראשון של הליכוד שעשה את זה, והמשיך לנהל משא ומתן לסירוגין עד 2014 בערך, וגם אימץ בחום את תכנית טראמפ בעניין)
הם יותר ימין מביבי(וביבי זה לא ימין, עובד על כולם שהוא כן למרות שהוא לא)
שואל השאלה:
^1) ביבי לא רצה לתת את חברון ,לא היתה לו ברירה בגלל ההתחייבויות של קודמו שחתם על הסכמי אוסלו וגם לגבי " הסכם" עם לבנון כך, ולבטל הסכם זה יותר בעייתי מאשר לחתום אסכם או לא חתום , ולזה יהיו השלכות כמו השם הטוב של ישראל יהיה ניפגע וגם יהיה צריך אולי להשתמש ב כוח צבאי מה שהיה שווה להכרזת מלחמה, וביבי מבין את זה, בגלל זה ביבי לא אשם בזה, כי זה יהיו עסכמים שיהיו נחתמים לפניו
2)לפיד נתן שדה גז וכ אוכחה לזה נשיא לבנון אמר את זה ואת כל האמת על זה
3) במה ישראל יצאה מרוויחה אתה מתכוון למה שלפיד אמר ,מצטט "1 הרבה יותר בטחון למדינת ישראל, 2 הרבה מיליארדים של שקלים לכיס של קולנו ו3 מנענו מלחמה" ואיפה כל האבטחות שלו ,זה נשמע כמו בדיחה, תסתכל מה קורה בצפון.
4) אתה יכול לשלוח לי קישור איפה שסמוטריץ אומר את זה על ביבי כי אני לא מוצע, וגם אם ביבי ניהל משא ומתן עם רע"ם זה לא הגיע לשום מקום וביבי לא ביצע שום דבר ולפיד והחברים שלו כן ביצעו את זה, אז מי לוקח פה אחריות?
5)ב 30 שנה אחרנות בישראל מקנים מישהו שמאלני לא במונח קלאסי וכלכלי, אלא בעמדה שלו לגבי הסכסוך ערבי-ישראלי, והאם הוא בעד להמשיך את התוכנית של רבין שטחים תמורת "שלום" דמיוני עם אויבינו, וימנים זה מי שנגד זה.
6)וכן לפיד הוא שמאל, הוא בעד להמשיך את התוכנית של רבין ושרון, וזה לא אמציא ביבי ולא קשור עליו בכלל, לפיד אמר את זה הרבה פעמים וגם כתוב את זה בתוכנית של המפלגה שלו שהוא בעד פינוי ישובים יהודים מיהודה ושומרון, והקמת מדינה פלסטינית , ואתה יכול לקרוא את זה בויקיפדיה בעמוד של מפלגת יש עתיד. וכן זה יגרום לסכנה קיומית של המדינה שלנו, אם זה יקרה
^1) ביבי לא רצה לתת את חברון ,לא היתה לו ברירה בגלל ההתחייבויות של קודמו שחתם על הסכמי אוסלו וגם לגבי " הסכם" עם לבנון כך, ולבטל הסכם זה יותר בעייתי מאשר לחתום אסכם או לא חתום , ולזה יהיו השלכות כמו השם הטוב של ישראל יהיה ניפגע וגם יהיה צריך אולי להשתמש ב כוח צבאי מה שהיה שווה להכרזת מלחמה, וביבי מבין את זה, בגלל זה ביבי לא אשם בזה, כי זה יהיו עסכמים שיהיו נחתמים לפניו
2)לפיד נתן שדה גז וכ אוכחה לזה נשיא לבנון אמר את זה ואת כל האמת על זה
3) במה ישראל יצאה מרוויחה אתה מתכוון למה שלפיד אמר ,מצטט "1 הרבה יותר בטחון למדינת ישראל, 2 הרבה מיליארדים של שקלים לכיס של קולנו ו3 מנענו מלחמה" ואיפה כל האבטחות שלו ,זה נשמע כמו בדיחה, תסתכל מה קורה בצפון.
4) אתה יכול לשלוח לי קישור איפה שסמוטריץ אומר את זה על ביבי כי אני לא מוצע, וגם אם ביבי ניהל משא ומתן עם רע"ם זה לא הגיע לשום מקום וביבי לא ביצע שום דבר ולפיד והחברים שלו כן ביצעו את זה, אז מי לוקח פה אחריות?
5)ב 30 שנה אחרנות בישראל מקנים מישהו שמאלני לא במונח קלאסי וכלכלי, אלא בעמדה שלו לגבי הסכסוך ערבי-ישראלי, והאם הוא בעד להמשיך את התוכנית של רבין שטחים תמורת "שלום" דמיוני עם אויבינו, וימנים זה מי שנגד זה.
6)וכן לפיד הוא שמאל, הוא בעד להמשיך את התוכנית של רבין ושרון, וזה לא אמציא ביבי ולא קשור עליו בכלל, לפיד אמר את זה הרבה פעמים וגם כתוב את זה בתוכנית של המפלגה שלו שהוא בעד פינוי ישובים יהודים מיהודה ושומרון, והקמת מדינה פלסטינית , ואתה יכול לקרוא את זה בויקיפדיה בעמוד של מפלגת יש עתיד. וכן זה יגרום לסכנה קיומית של המדינה שלנו, אם זה יקרה
שואל השאלה:
^1) חכמולוג תפסיק לחרטט שתויות , רבין ו לפיד היו אלה שעשו את האסכמים האלה וביבי היה צריך לאכול את כל זה בגללהם, ולכן אחריות היא על שניהם ולא על ביבי, ואם ביבי באמת היה יכול לבטל את זה הוא היה עושה את זה לפחות כדי שלאנשים כמוך לא יהיו תירוצים נגדו, אבל הוא אבין את האשלכות של זה, וגם הוא לא אמשיך את התוכנית של רבין אחרי זה.
2) זה כבר לא משנה אם מצעו שם גז או שלא, זה לא מצדיק את לפיד ולא מוריד ממנו את האחריות על מה שהוא עשה
3) לגבי מה שאמר סמוטריץ כתבתי בהודעה שעברה, ועדיין עדיף את ביבי מאשר ליברמן סער ובנט
4)וממתי לפיד והשמאל אפסיקו לתמוך ברעיון של שתי המדינות? זה כמו שבן גביר עכשיו יגיד שצריך לפנק מחבלים שנמצעים בכלא בתקווה שהם ישתנו, ואני לא ראיתי בשום מקום, איפה שלפיד אמר שהוא טעה לגבי הנושא הזה, ועדיין כתוב אצלו שהוא בעד פינוי ישובים יהודים ובעד שתי מדינות, ובהרבה אפגנות של השמאל מפגינים אולכים עם שלטים "אין דמוקרטיה עם כיבוש", ולפי מעשים רואים מי ימין ומי שמאל
^1) חכמולוג תפסיק לחרטט שתויות , רבין ו לפיד היו אלה שעשו את האסכמים האלה וביבי היה צריך לאכול את כל זה בגללהם, ולכן אחריות היא על שניהם ולא על ביבי, ואם ביבי באמת היה יכול לבטל את זה הוא היה עושה את זה לפחות כדי שלאנשים כמוך לא יהיו תירוצים נגדו, אבל הוא אבין את האשלכות של זה, וגם הוא לא אמשיך את התוכנית של רבין אחרי זה.
2) זה כבר לא משנה אם מצעו שם גז או שלא, זה לא מצדיק את לפיד ולא מוריד ממנו את האחריות על מה שהוא עשה
3) לגבי מה שאמר סמוטריץ כתבתי בהודעה שעברה, ועדיין עדיף את ביבי מאשר ליברמן סער ובנט
4)וממתי לפיד והשמאל אפסיקו לתמוך ברעיון של שתי המדינות? זה כמו שבן גביר עכשיו יגיד שצריך לפנק מחבלים שנמצעים בכלא בתקווה שהם ישתנו, ואני לא ראיתי בשום מקום, איפה שלפיד אמר שהוא טעה לגבי הנושא הזה, ועדיין כתוב אצלו שהוא בעד פינוי ישובים יהודים ובעד שתי מדינות, ובהרבה אפגנות של השמאל מפגינים אולכים עם שלטים "אין דמוקרטיה עם כיבוש", ולפי מעשים רואים מי ימין ומי שמאל
באותו הנושא: