6 תשובות
חבר זה לא חרא:)
ואם ככה את רוצה להשתחרר מהקנאה,
מצטערת לבשר לך, אבל זו לא הדרך.
הדרך תלויה בך, וכמה שאת מאמינה עצמך מבלי להיות תלויה באף אחד אחת.
שואל השאלה:
^^אין לי אני דתיה בישוב של דתיים כולם פה דתיים אף אחד לא יסתכל עלי כאן
אנונימית
יש לך סיכוי למצוא בן זוג
אנונימית
חבר זה אחלה אל תשקרי לעצמך
אם לא היה אינסטגרם היא לא הייתה חברה שלו.
את לא צריכה להכיר מישהו אם את לא מעוניינת להתחתן כרגע