9 תשובות
אל תרדי לרמה שלה
ואת קוראת לה חברה?
בכל מקרה תתעלמי מה את שמה עליה
היא טיפשה
תתעלמי
זה אומר ש"חברה" היא לא ואין לה ערכים
אנונימית
אז היא ממש לא חברה. איזו מן ילדה קטנה צריך להיות כדי לגרור ריבים פרטיים למדיה חברתית? שתתבגר
אין לי מושג את הצדדים בסיפור מי עשה מה למי ומה קורה בניכם אבל לעשות את מה שהיא עשתה זה רמה נמוכה
מה שנקרא !!!ל-ה-ת-ע-ל-ם!!!
זה הדבר שהכי ישרוף לה בנשמה
בגלל שאת לא עונה לה ולא מתייחסת לזה
אנונימית
להתעלם! והיא לא נשמעת כמו חברה.. תתעלמי ופשוט אל תדברי איתה.
Dot
איזה כיף שאין לי רשתות חברתיות, אני לא צריכה לסבול אנשים שעושים רע על אנשים אחרים d:
Dot