4 תשובות
אם יש לך מה לעשות אז קפה אם אתה עייף ואין מה לעשות אז תישן
קפה זה עושה שאתה תהיה ער לכן אם יש לך מה לעשות קח קפה אם אין אז תישן
אנונימי
וואי לא הייתי חושבת פעמיים והולכת לישון