4 תשובות
אם יש לך מה לעשות אז קפה אם אתה עייף ואין מה לעשות אז תישן
שנצ
קפה זה עושה שאתה תהיה ער לכן אם יש לך מה לעשות קח קפה אם אין אז תישן
אנונימי
וואי לא הייתי חושבת פעמיים והולכת לישון
באותו הנושא: