6 תשובות
יו בדיוק כמו אצליי בערך.
מבינה תכעס שלך זה ממש מתסכל
אצלי גם שהייתי יוצאת עליהם לא היה עוזר כלום
תמיד הם יעשו אתזה
אולי תנעלי תחדר שלך
לי אותו דברר ואני נועלתת
ובכל זאת נכנסים
אנונימית
הם כאילו פאקינג שכפלו מפתח רק כדי להכנס

אבל איך זה הגיוני שגם כשאת מבקשת הם לא מקשיבים לך ונכנסים?
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעתת זה ממש מחרפן
אנונימית
תגידי להם שזה לא פייר שאת סוגרת שבועות שלמים בבסיס ואז הם מחרפנים אותך גם בבית תעשי להם סצנות
אנונימית
גם לי הם תמיד עושים את זה וזה עוד יותר מעצבן כי בצבא לאנשים אין sense של personal space ו"הכל של כולם" כולל השולחן שלי שכל הזמן יושבים לי שם ומשתמשים לי במחשב ולוקחים לי הכסא אם אני לא שם ואוכלים לי בשולחן ולא תמיד מנקים, ואני עוד סובלת כי מה לעשות זה באמת לא רכוש אישי שלי אבל אז אני צריכה לחזור לבית ובמקום ששם יהיה לי את השקט שלי רק מבלגנים לי את החדר ומזיזים לי דברים.

פשוט עשיתי קצת סצנות והתעצבנתי כמה פעמים ואמרתי להם שאם כבר הם בחדר שלי שלפחות יחזירו הכל לפי איך שהיה אמרתי לאבא שלי שמבחינתי שיצלם איך היה לפני ויחזיר את זה ככה, כי תכלס אכפת לי רק ממה שאני רואה ורוצה לראות שהכל נשאר זהה.
אנונימית