6 תשובות
גם שלי ככה חחח, וזה בסדר.
אם אהיה כנה, גם אני חסר בטחון, אבל תהיי בטוחה שרק את רואה את זה. (הרבה אנשים שמו לב לזה אחרי המון זמן שאנחנו מכירים)
בלי קשר, יש ניתוח לא יקר בכלל.. אני גם אעשה אותו בקרוב.
אם אהיה כנה, גם אני חסר בטחון, אבל תהיי בטוחה שרק את רואה את זה. (הרבה אנשים שמו לב לזה אחרי המון זמן שאנחנו מכירים)
בלי קשר, יש ניתוח לא יקר בכלל.. אני גם אעשה אותו בקרוב.
^ את בטח רואה את עצמך ככה o_o, אבל זו רק את.
בטוח שזה נראה יפה, קבלי את זה כמשהו מיוחד
לא יודע האמת
סימטריה זה ההגדרה ליופי
שואל השאלה:
איזה ניתוח?
איזה ניתוח?
אנונימית
באותו הנושא: