11 תשובות
אני
אחת מהעיינים שלי כמעט סגורה ואחת מהן קצת יותר פתוחה
אף אחד לא סימטרי
לי עין אחת טיפה יותר עצומה ואחת יותר פתוחה אבל אף אחד חוץ ממני לא שם לב לזה אז אני מניחה שגם אצלך זה ככה
שואל השאלה:
האמת שבחיים לא ראיתי אנשים אחרים עם זה
מרגיש לי שרק העיניים שלי ככה:(
אנונימית
שואל השאלה:
caca^ כן
הכי גרוע שגם העפעפיים שלי לא שווים זה נראה נורא
אנונימית
שלי):
עין אחת נראת עייפה והגבה למטה, עין שנייה יותר נורמלית עם גבה יותר למעלה בדרך כלל
אצל רוב האנשים זה ככה, גם אני שמתי לב לזה לא מזמן.
גם שלי לא
אנונימית
שואל השאלה:
תודה , נחמד לדעת שאני לא לבד
אנונימית
אני יודעת על מה את מדברת, לי אישית אין את זה אבל אני מכירה כמה שיש, את לא לבד :)
אנונימית