40 תשובות
נראה לי שכן
הבחור עם השמלה או את
כמובן
שאלה מיותרת ברור שהבחור^
שואל השאלה:
אני
אנונימית
בקיצור זה סבבה לגמרי
בטח. זה כנראה יותר תלוי איפה הדייט, בך, בסטייל שלך ובשמלה, אבל אם מתחשק לך ואת מרגישה טוב איתה - עופי על עצמך
הרגת, ליה^
לשאלה, קצת מטריד אבל כן מאוד בסדר
עריכה: ה ה - הצילו -
מה עשיתי -
שמישהו יסביר לי כי אני באמת לא מבין
אני לא טרנפוב הלו, אני בעצמי גבר טרנס
אם זה זה
והבנתי שהשאלה אם שואלת השאלה יכולה ללבוש שמלה
אני צחקתי אמל"ה
בדיוק כמוכם בעניין
ברור שהיא יכולה
פשוט בעיניי זה קצת מטריד כי בנים אוהבים להסתכל שם..
כן למה לא
שימי מה שמרגיש לך לנכון ומה שתרגישי טוב איתו .
זה סבבה לגמרי
כן, זה יפה, וכדי להמנע מבלבול בהבנה, הייתי מנסח את השאלה: האם זה לגיטימי לבוא לדייט עם בחור, לבושה בשמלה?
כן
כן ברור
ברור שכן, שמלה זה אחד מהדברים החמודים שאפשר ללבוש (הכוונה אצל בנות) בעיקר בדייט.
על מה המינוסים?
כן
לדעתי עם הבחור לא בשמלה זה דגל אדום ולא מקבל דייט שני
וואלה זה חמוד
רגע אץ עם שימלה או הבחור
איך שאת מרגישה אבל לדעתי לא
אני מניחה שאם הבחור עם שמלה בדייט זה אומר משהו
שמלה זה דבר יפיפיה!!!!
כל עוד זה לא ממש קצר וחשוף זה בסדר
בסדר רק אם הבחור עם שמלה. אם את זאת כבר בעיה אחרת.
בטח שבסדר.
מצחיק אותי שזה נהפך למוזר להלביש לדייט משהו מכבד ויפה.
אם מזמינים אותי לדייט אני אלבש יפה ויצפה שהוא לא יבוא לי עם ג'ינס קרעים וחולצה זרוקה. או כמו שהוא לובש בדרך כלל.
זה סבבה לגמרי!
גם אני לבשתי שמלה בדייט (אני בן)
לא הבנתי
את שואלת אם זה בסדר להיפגש עפ בחור שיש לו שמלה בדייט
או שאת שואלת אם זה בסדר להיפגש עם בחור בדייט כשאת לובשת שמלה?
אנונימי
כן מה הבעיה
תבואי איך שנוח לך ומה שמשקף את הסטייל שלך באמת. בהצלחה!!
את עם שמלה או הבחור?
תלבשי מכנס מתחת, אין לדעת מה הוא זומם
אמ אנשים אתם מוזרים מי שאמר לא..
שמלה לדעתי זה הדבר הכי נשי ומכבד שמישהי יכולה ללבוש (בהנחה שזה לא עד ממש ממש קצר, אבל מיני אין בעיה כמובן)
לדעתי זה ממש מושלם
שואל השאלה:
התכוונתי אני לא הוא המקלדת
אנונימית
כן
אנונימית