3 תשובות
מלצרות
לא הייתי הולך על מלצרות, קשוח מידי, לא הכי מתגמל, והרבה פעמים מנצלים בגלל הגיל, עבדתי בגיל הזה בדיוק במלצרות ועזבתי שנה אחרי, חרא דבר אני בן 18 עכשיו ועובד בצומת ספרים הכי טוב