7 תשובות
שואל השאלה:
אני בן 14 כתבתי שם בתגיות
אני בן 14 כתבתי שם בתגיות
אנונימי
לא הסתכלתי בתגית..
ולגבי זה עבודה רצינית לא ממש יתנו לך כי זה מגיל 16 לרוב אבל אתה יכול בייביבטר דיגיסטר
ולגבי זה עבודה רצינית לא ממש יתנו לך כי זה מגיל 16 לרוב אבל אתה יכול בייביבטר דיגיסטר
מותר.לעבוד.בחופש.הגדול.
אנונימית
מותר.. פשוט רוב העבודות הן מגיל 16+
נכון,עכשיו הנמיכו את הגילאים בשביל הבני 14 שמעוניינים לעבוד בחופשים.
אנונימית
תלוי בגיל שלך..
.
אנונימי
באותו הנושא: