8 תשובות
היא ידועה בזה שהיא תומכת בפלסטין אז בחירה שלך
זה דבר אחד להקשיב לשירים שלה וזה דבר אחר ללכת להופעה ולתת לה כסף
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא תומכת בפלסטין מאיפה הבאת את זה
אנונימית
היא כן היא לבשה את הסיכה שקוראת להפסקה אש ושהסיכה עצמה זה ידיים אדומות שזה הסמל הידוע לרצח של היהודים ברמאלה בשנת 2000 שהפלסטיני יצא מהחלון והציג את הידיים שלו שהיו מלאות בדם אחרי שהוא שחט את 2 היהודים
ועשו מזה סיכה והיא שמה אותה שלא לדבר שהיא בכללי אמרה בלי סוף כמה מסכנים העזתים ולא אמרה מילה על הישראלים
אנונימית
חשוב להבדיל בין אמן לדעות שלו. אם את אוהבת את המוזיקה שלה תשמעי אותה, הדעות שלה לא מבטלות את המוזיקה שלה, זה בדיוק כמו שאנשים עדיין אוהבים את מייקל ג'קסון או ספרים של הארי פוטר, הדעה לא רלוונטית כשזה מגיע לאמנות.
^אין בעיה להבדיל אבל יש להבדיל ולהמשיך לשמוע את השירים מאשר לשלם יותר מאלף שקל לכרטיס של ההופעה שלה
לא צריך לממן אנשים כמוה
אנונימית
שואל השאלה:
היא עשתה מלא סרטונים לmtv ישראל והיא לא הייצה עושה את זה אם היא הייתה שונאת אותנו והיא העלתה לא פעם ולא פעמיים דברים עלינו נגיד בצוק איתן היא העלתה סטורי של "i stand with my jews and israeli friends וגם אם היית נכנס.ת לראות בדיוק מה הסיכה אומרת זה אומר להפסקת אש בכללי וג ם החזרת כלל החטופים, לא שאני אומרת שזה בסדר שהיא עושה הופעה על התאריך הזה אבל היא לא תומכת פלסטין נכון לכרגע די בטוחה שהיא ניטראלית ורוצה שכולם יהיה בסדר
אנונימית
אז בואי נעלם שנייה מהסיכה והאם היא יודעת או לא
ללכת להופעה ב7.10 בכללי שזה ציון שנה ראשונה לטבח הכי מזעזע שידעה המדינה זה לא סבבה ובמקומך לא הייתי הולכת.
אנונימית
שואל השאלה:
לאא לא התכוונתי בקטע של ללכת אני לא אלך להופעה בתאריך הזה ולא התכוונתי ללכת
אנונימית