7 תשובות
זה בסדר ככה זה ששותים פשוט תשתי פחות פעם הבאה
כן, עדיף פעם הבאה לשתות פחות.
כנראה שתית יותר מדי.. אם זה ממשיך לקראת ערב ללכת למיון (עדיף)
כן כי לא שתית נכון כראה
אולי שתית משהו מקולקל או מורעל, הגוף שלך דוחה את הרעל החוצה - תלכי לקופת חולים או בית חולים. יש סיכוי טוב שאת צריכה בדיקות ועירוי
זה רק האנגובר, הכל בסדר קורה. פעם הבאה שאת שותה תשתי גם המון מים בין לבין! האנגובר קורה בדרכ כי האלכוהול מייבש לנו את הגוף אז צריך לשתות המון המון מים וגם לאכול לפני, עדיף לא לשתות על בטן ריקה
או שזה לא האנגובר ובאמת שתית אלכוהול מזוייף או משו, שזה גם יעבור אל תדאגי