7 תשובות
אם הגוף מרגיש צורך להקיא, תאפשר את זה.
הכל טוב פשוט לך לשירותים
אם אתה מרגיש שאתה עומד להקיא תוציא את זה אתה תרגיש טוב יותר, אין ממה לפחד. פשוט תוודא שיש איתך מישהו שיכול לשמור עליך אם זה היה יותר מדי
שואל השאלה:
^^אבל לא לא מצליח להקיא זאת הבעיה
אנונימי
אז תשכב בתנוחה שנוחה לך ותנסה לישון
תשתה הרבה מים מקסימום תתעורר באמצע הלילה להקיא
תשתה מים ותלך לישון, וזה כבר יעזור לך, ואם זה ממש חזק אז תשתה יותר מים (אבל אל תגזים) ותנסה להקיא, בהצלחה לך ולילה טוב:)
עריכה: אני אשמח שתעדכן מה קרה בסוף (רק אם בא לך).
תשתה הרבה מים אם לא מצליח אז אל תנסה בכוח ותלך לישון עם שקית ליד המיטה שאם תרצה להקיא באמצע הלילה אז יהיה לך את השקית