4 תשובות
מהה לי האזינו אני עברתיי
אנונימית
לנו הביאו לפני איזה שבועיים
מוזר שעוד לא קיבלתם
תורידי את אפליקצית תלמידים של משרד החינוך זה אמור להיות שם
שואל השאלה:
עשיתי ביום שלישי, וחצי מהכיתה שלי קיבלו את זה ואני לא!
אנונימית