4 תשובות
מהה לי האזינו אני עברתיי
אנונימית
לנו הביאו לפני איזה שבועיים
מוזר שעוד לא קיבלתם
מוזר שעוד לא קיבלתם
תורידי את אפליקצית תלמידים של משרד החינוך זה אמור להיות שם
שואל השאלה:
עשיתי ביום שלישי, וחצי מהכיתה שלי קיבלו את זה ואני לא!
עשיתי ביום שלישי, וחצי מהכיתה שלי קיבלו את זה ואני לא!
אנונימית
באותו הנושא: