5 תשובות
כן.
כן כי הם לא משנים כבר
כן אפשר.
שואל השאלה:
אם הם עדיין רושמים חיסור זה אומר משהו או שזה סתם בשביל הפוזה כזה
אם הם עדיין רושמים חיסור זה אומר משהו או שזה סתם בשביל הפוזה כזה
זה סתם כי הם צריכים לכתוב פשוט אם היית בשיעור או לא
באותו הנושא: