6 תשובות
הכל טוב תזכרי שזה בשבילך אחרי הכל לחץ לא ישנה דבר
שואל השאלה:
תודה אבל אני ממש מפחדת
אנונימית
הכל טוב את תעברי זה הגיוני לפחד ולהיות בלחץ כי אנחנו בני אדם אחרי הכל אבל תהיי חזקה את תעברי את בקלות
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מה כיף בזה
אנונימית
קודם כול מומלץ למצוא רופא טוב שאת מתחבר אלייו מומלץ בפרטי כי לרוב הם יותר אמפתים ורגישים , לבקש לעשות עצירות עם את רוצה אפשר לעשות אילחוש אפשר גז צחוק אבל הכי חשוב תקשורת תתדברי עם הרופא תגידי לו שראת חוששת והוא ידע לעזור לך