6 תשובות
הכל טוב תזכרי שזה בשבילך אחרי הכל לחץ לא ישנה דבר
שואל השאלה:
תודה אבל אני ממש מפחדת
תודה אבל אני ממש מפחדת
אנונימית
הכל טוב את תעברי זה הגיוני לפחד ולהיות בלחץ כי אנחנו בני אדם אחרי הכל אבל תהיי חזקה את תעברי את בקלות
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מה כיף בזה
חחח מה כיף בזה
אנונימית
קודם כול מומלץ למצוא רופא טוב שאת מתחבר אלייו מומלץ בפרטי כי לרוב הם יותר אמפתים ורגישים , לבקש לעשות עצירות עם את רוצה אפשר לעשות אילחוש אפשר גז צחוק אבל הכי חשוב תקשורת תתדברי עם הרופא תגידי לו שראת חוששת והוא ידע לעזור לך
באותו הנושא: