התחברות
הרשמה
הציונים טובים?
**אני יודעת שמדעים גרוע ושאני צריכה לשפר בהרבה
עברית 95
אנגלית 90
מתמטיקה 97
מדעיכס 61
ספורט 100
היסטוריה 90
ספרות 100
תנ"ך 100
תרבות ישראל 100
ערבית 97
שלח 100
סייבר 100
רובוטיקה 100
קיבלתי גם תעודת הצטיינות :)
20 ביוני 2024, 12:59
ציונים
סוף שנה
תעודות
3 תשובות
כןכן זה ממש טוב!!
הייטרית
וואו זה מעולה!!
d
danger zone
וואו מושלםם
הלוואי עליי
מ
מגושמת
באותו הנושא:
היה יום הורים קיבלתי ציונים האם הציונים טובים?
מאיזה ציון זה נחשב ציון טוב ביא?אבל כאילו לאנשים שרגילים לקבל ציונים טובים
מה הייתם מעדיפים, ציונים טובים אבל בלי חיי חברה או ציונים גרועים עם חיי חברה
המורה אמרה לי שקיבלתי ציון טוב במבחן,מה זה ציון טוב בשביל המורות?
מה עדיף, לקבל ציונים טובים בהקבצה ב או לקבל ציונים נמוכים בהקבצה א?
מי פה קיבל ציונים גרועים במתמטיקה והמקצועות כמו היסטוריה וספרות ואנגלית קיבל ציונים טובים
הציונים טובים? מסיימת ט
תגדירו ציון טוב מבחינתכם וציון רע כאילו נגיד מעל -- זה ציון טוב ומתחת ל-- זה ציון רע צריכה עידוד לקראת המבחן:O
קיבלתי תעודה הציונים טובים??(כיתה ח)
ציון סופי בלשון 87 ציון סופי בהיסטוריה 90 אלו ציונים טובים ?
לקבל ציון גרוע אבל הוא הכי טוב בכיתה או לקבל ציון טוב ושהוא הכי נמוך בכיתה?