11 תשובות
שואל השאלה:
למה זה הגיוני כאילו
זה טסטר שמכשיל את כולם
למה זה הגיוני כאילו
זה טסטר שמכשיל את כולם
אנונימית
את יכולה להגיש ערעור לא?
שואל השאלה:
חיים אני נוסעת מצויין הוא מכשיל את כולם
חיים אני נוסעת מצויין הוא מכשיל את כולם
אנונימית
שואל השאלה:
ערעור לא תמיד מתקבל ולוקח זמן
ערעור לא תמיד מתקבל ולוקח זמן
אנונימית
שואל השאלה:
עובדה .
עובדה .
אנונימית
התגובות שלך ממש מיותרות.^
אני דיי בטוחה שיש לך את האפשרות לבקש טסטר אחר במקרים כאלה, תבררי את זה מול המורה שלך
אני דיי בטוחה שיש לך את האפשרות לבקש טסטר אחר במקרים כאלה, תבררי את זה מול המורה שלך
שואל השאלה:
לא שמעתי כל הבנות שהייתי איתן בטסט את שתיהן הכשיל.
לא שמעתי כל הבנות שהייתי איתן בטסט את שתיהן הכשיל.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אנונימי מתוק שלא רושם מרגיל
טוב אנונימי מתוק שלא רושם מרגיל
אנונימית
מה הוא רשם לך בהערות? למה הכשיל אותך? אם סיבה לא מוצדקת בעינייך ותשאלי גם את המורה נהיגה אם לדעתו זה גם לא מוצדק אז תערערי אבל לדעתי אין למה לערער כי זה לוקח המון זמן שמתקבל הערעור ובזמן הזה אי אפשר לגשת לעוד טסט אז סתם חבל, מבאס שנכשלת אבל הכל טוב תמשיכי הלאה
תפתחי באתר ברוש לתלמיד ותראי על מה הכשיל אותך. גם אני נהגתי בטסט כמעט והוא הכשיל אותי באמת על שטויות.
באותו הנושא: