7 תשובות
למי אכפת העיקר שעברת
מזל טוב
מזל טוב
הגיוני. קורה מלחץ שפונים לכיוון הלא נכון ולא רואה סיבה שטסטר יכשיל על זה. זו דעתי לפחות.
אבל עזוב הכול, עברת טסט? כל הכבוד לך! אל תחשוב על זה יותר מדי
אבל עזוב הכול, עברת טסט? כל הכבוד לך! אל תחשוב על זה יותר מדי
תשמע זו לא טעות נהיגה אני מניח שהטסטר הבין שזו טעות הבנה
אבל בסדר העיקר שעברת
מזל טוב ותיסע בזהירות
אבל בסדר העיקר שעברת
מזל טוב ותיסע בזהירות
יפה מזל טוב זה ממש טוב ומה אכפת לך אם זה הגיוני בשביל זה יש את המורה שהוא מראה אם זה הגיוני או לא
שואל השאלה:
כאילן פניתי שמאלה פשוט באתי להיכנס לנטיב הלא נכון
כאילן פניתי שמאלה פשוט באתי להיכנס לנטיב הלא נכון
אנונימי
הבנתי כנראה שהוא ריחם עליך וזרם עם זה שתיקנת אחרי שאמר לך
בסדר טעויות כאלה קורות מלחץ אם עברת אז הכל טוב
בסדר טעויות כאלה קורות מלחץ אם עברת אז הכל טוב
הכי חשוב עברת. דרך צלחה סע בדרכים ישרות
באותו הנושא: