9 תשובות
את יוכולה לשלוח לי הודעה❤
זה נשמע קשה
אולי את צריכה לדבר עם מישהו?
ללכת לפסיכולוג?
אנונימית
אפילו לא התחלת איך החלטת שכבר נכשלת
אממ נשמע חרא אבל אל תפחדי זה צריך לקראת תכיני את עצמך לזה אומרת בתור מישהי שנכנסה שנה שעברה לחטיבה זה באמת כבר לא משחק אבל מה שעזר לי זה לעבור בית ספר ואני מאמינה שעם תקבלי אותך כמו שאת זה ישתפר או שתשני קצת תתחילי ללכת לחוגי ספורט וכדומה אולי תשני סטייל וכאלה אבל אל תפחדי כי לפחד זה הכי גרוע
כשהייתי בת 12 הרגשתי בול ככה ואני יכולה לספר לך על דברים דומים שעברתי ואיך התמודדתי, את יכולה לשלוח לי גם הודעה ואני אנסה לעזור
היי גל
קודם כל לא נכשלת בכלום
את רק התחלת את חייך
מהכתיבה שלך את נשמעת מאד בוגרת וחכמה, ככה שאני בטוחה שיש לך הרבה מה להציע בתור אדם לאנושות.

אני כן מבינה שאת באמת מרגישה ככה,
והרגשות שלך לגיטימיים. אך את הרגע מסיימת יסודי ותכף תעלי לחטיבה
וכל כך הרבה עוד לפנייך!!! בחטיבה השתנו לי החיים ב180 מעלות אחרי שהייתי בטוחה שהכל הולך להיות גרוע

את איך שאת נראית- תמיד אפשר לשנות. ואם את צרכה טיפים ועצות ביוטי בתחום השיער מוזמנת לפנות אליי
ביחס לרגשות הפנימיים שלך ולכשלון בלימודים- בחטיבה את תוכלי לדבר עם יועצת בית הספר ויתאימו לך שיחות, ואני בטוחה שזה יעזור כל עוד תאפשרי לאנשים לעזור לך :)

תהיי חזקה, החיים דינאמיים, פעם עולים פעם יורדים
ותמיד חפשי אנשים טובים בדרכך

בהצלחה
ואני כאן בפרטי במידה ותרגישי צורך לפרוק!
יכולה לכתוב לי בפרטי אם בא לך❤
את מוזמנת לכתוב לי בפרטי
אנונימי
זה די גיל כזה מלא דברים משתנים
את לא כישלון את פשוט משתנה
יכול להיות שאת רבה יותר עם ההורים או חושבת הרבה ומתמודדת עם דימוי גוף, גיל ההתבגרות..
הבנים גובהים, כיתה ו זאת די הכיתה היחידה שהבנות גבוהות יותר אם זה מה שמפריע לך.
אל תפחדי ממחזור תזכרי שאם כולן עברו את זה את גם מסוגלת יכולה להרגיע ולהגיד שבפעם הראשונה זה לא יוצא בזרם מטורף והגוף מתריע לך את פשוט תדעי
כולנו באותה סירה.
החטיבה תהיה בסדר.. ההתאקלמות תלויה בך אבל רק תזכרי שבסוף הכל מסתדר
לימודית חשוב להקשיב בשיעור ולעשות שיעורי בית גם אם נכשלים זה בדיוק הזמן להיכשל, כשזה עדיין לא משפיע על שום דבר.
בהצלחה ממש זאת תקופה מטורפת לטוב ולרע
הבנות איתך יפתי תנסי להפיק מזה את המיטב.
בבקשה אם קשה לך ואת צריכה לדבר עם מישהי תכתבי לי❤