4 תשובות
אני חושבת שיעזור לך מאוד לשתף מישהו
קודם כל אני מציעה ללכת ולספר למשהו שאת סומכת עליו כמו הורים אחים או חברה טובה
כדי להוריד מעלייך את העול הזה
ואז לספר להורים ואולי אפילו ללכת לפסיכולוג
והכי לשוב שתדעי ושתשדרי לעצמך שזה נגמר ועבר והכל בסדר עכשיו
ואני כל כך מצטערת שעברת דבר כזה
מצטערת שעברת את זה
ונראלי כדי שתשתפי מישהו.י
אני ממש מצטערת שזה קרה לך❤
אני חושבת שכדאי שתספרי למישהו, מומלץ מישהו מבוגר כדי לפרוק וזה כבר ירגיש לך יותר טוב וגם אז יוכלו לטפל בו כי זה לא תקין מה שהוא עשה. גם אם זה נשמע שממש קשה לספר כדאי שתחשבי על זה ברצינות ותעשי את זה.
הייתי בדיוק במצב שלך וסיפרתי להורים רק אחרי שנתיים וכבר היה מאוחר מידי בשביל לדאוג שהוא יטופל וזה היה ממש קשה להבין את זה.
אני כאן תמיד אם את רוצה להתייעץ או לפרוק