6 תשובות
לא זה ממש בסדרר!
תהנו :)
זה לא מוזר לדעתי וזה בסדר. צריך להפסיק עם הדעות הקדומות שהגבר חייב לאסוף עם הרכב שלו
אנונימי
שואל השאלה:
אופס ^^
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה לא אמור להיות ככה אני מרגיש כאילו אמא שלי באה לאסוף אותי לי זה מוזר אני אמור להיות זה שאוסף אותה
אנונימי
תקשיב אני לא אשקר לך ולא יגיד סתם
זה כן קצת שונה מתפיסה של אנשים היום
ונרהא קצת מוזר
אנונימית
זה בסדר כן
אבל זה מאוד מוזר בעיניי