8 תשובות
לפי דעתי בדייט ראשון כן
אנונימית
כן
לדעתי עדיף שלא אבל זה לא כזה משנה
פשוט ככה בדרך אתם כבר מדברים ואז במסעדה יש אווירה יותר קלילה
כן, ברכבים נפרדים
כן
איך שנוח
תלוי גם מה טיב ההיכרות לפני הדייט
למשל לבליינד דייט כן, ולדייט עם ידיד לא
בדייט ראשון נראלי עדיף כי אם לא ילך טוב או הוא יתגלה כרוצח לא באלך שתסעו ביחד
בדייט ראשון כן