6 תשובות
בעברית!
בעברית
מבחינת רמה לימודית העברית
שואל השאלה:
ולתלמיד תיכון?
אנונימי
העברית אבל אני משוחדת כי אני שם.
לא יודעת לגבי תיכון.
בתור אחת שגם עושה תואר בתיכון עדיף בפתוחה כי ככה יש לך יותר גמישות אתה לא צריך לצאת מהבית ואם אתה מפספס שיעור אז הכול מוקלט וגם אפשר לראות את כל השיעורים לפני מבחנים ואפשר לכתוב למרצה ולהתייעץ אתו וגם אפשר להחליף מרצה
אנונימית