5 תשובות
שואל השאלה:
מה זה בייסיק ?
אנונימי
כנראה בגלל שהוא כל כך חרוש לא נהנתי לשמוע אותו
בנוסף שבכללי השיר לא בא לי טוב לאוזן
בייסיק?
ווא אני חולה על השיר הזה שלהם
כן אחלה שיר שמעתי אותו מלא פעמים