12 תשובות
לך תנסה, עם האופי בא היופי
כן לך על זה
כן למה לא
אם אתה אוהב אותה לך על זה
הטעם זה רק בונוס
הטעם זה רק בונוס
אם אתה באמת אוהב אותה לא אמור להיות לך אכפת שהיא לא הטעם שלך
חדמש לך על זה ותנסה בסופו של דבר אם באמת יהיה לך טוב ה"טעם" שלך ישתנה והיא תהפוך להיות הטעם שלך
יופי זה לא הכל אופי זה חלק חשוב גם!!!
דרך אגב תשלחו לי פרח הרגע הורדתי את האפליקציה ובאלי לדבר עם אנשים
דרך אגב תשלחו לי פרח הרגע הורדתי את האפליקציה ובאלי לדבר עם אנשים
שואל השאלה:
הייתי שמח אבל אני יכול לישלוח עד חמש פרחים וכבר הבאתי אותם
ברוך הבא לאתר
הייתי שמח אבל אני יכול לישלוח עד חמש פרחים וכבר הבאתי אותם
ברוך הבא לאתר
אנונימי
אל תכנס לזוגיות עם מישהי שאתה לא נמשך אלייה, חבל על הזמן שלך ושלה.
תנסה
תלוי באיזה רמה. אם יש קצת פגמים האהבה תרפה. אבל ממש סגנון אחר אז צא מזה מעכשיו שלא תהיה מאוהב ותאכל תסביך
משיכה זה חשוב
אנונימי
באותו הנושא: