16 תשובות
אין לך הרבה מה לעשות עם זה ואת ראית אותו בתור מורה ולא באמת מכירה אותו
שיעורים חינם
תעשי תאונה כשהוא יעשה לך שיעור
קיבלת שיעורים בחינם ואת מתלוננת?
שואל השאלה:
הלוואי אבל כבר עברתי טסט גם משהו טוב לא יצא לי מזה
אנונימית
שואל השאלה:
והוא באמת בנאדם בלתי אני לא סובלת את הדיבור שלו והבדיחות שלו וכל מה שקשור בו גם ככה סבלתי איתו בשיעורים
אנונימית
תנסי להרוס בניהם איכשהו בהצלחה
למה ככה^
אל תנסי להרוס, תני לאמא שלך לחיות את החיים שלה ותפגשי איתו רק אם את מוכרחה
^למה היא צריכה לסבול אותו וגם אמא שלה לא הייתה צריכה לצאת עם המורה שלה בכלל
כי אמא שלה היא אדם בוגר שיכול לקבל החלטות בעצמו?^
לא צריך להיות אנטי, להיות לבד זה מאוד קשה ואם לאמא שלה תהיה תמיכה כלשהי זה לא דבר רע ולא צריך לנסות לחבל לה במערכת יחסים.
מסכימה שזה טוב שהיא לא תיהיה לבד אבל דווקא עם בן אדם שהבת שלה שונאת? נישמע לי לא משהו בתור מישהי עם הורים גרושים לא הייתי רוצה שזה יקרה
חוץ מיזה יש עוד אלף אנשים טובים בעולם שיכולים ליהיות עם אמא שלה אבל אם הבת שלה לא אוהבת אותו כניראה שבאמת עדיף שהוא לא יהיה בתמונה
גם שלי בגלל זה אני מבינה את אמא שלה, אני לא חושבת שהיא עשתה לה בכוונה סה"כ ניסתה לחפש מישהו שיהיה איתה^
בטוח שלא בכוונה אבל עדיין מעצבן ממש
שואל השאלה:
גם אמרתי לאמא שלי שאני לא אוהבת אותו ולא ממש מזיז לה אם אני הייתי במקומה והייתה לי ילדה לא הייתי יוצאת אם מישהו שהבת שלי לא אוהבת כיאלו ילדים זה לפני בן זוג
אנונימית
שואל השאלה:
גם פגשתי אותו פעם אחת מאז והוא מתנהג שונה כיאלו לא בקטע טוב מנסה להרשים אותה אבל אני יודעת שהוא לא כזה וזה משחק סתם מעצבן
אנונימית