5 תשובות
כן
בתכלס זה יוצא 130 לארבעים דקות
נחמד
לנו שיעור כפול עולה 300 (150 לשיעור)
אנונימית
זה מעולה, זה יוצא 130 לשיעור וזה ממש זול
אני משלם 150 לשיעור של 40 דקות
זה אחלה לגמרי
אנונימי
כן, שלי לוקח 280 לול