8 תשובות
אותי מעצבן שבכלל מתיחסים ללהקה הזאת
אנונימי
יש המון להקות שזה ככה וזה די עצוב
מי זה?
נ.ב גם אותי זה ממש מעצבן
נ.ב גם אותי זה ממש מעצבן
1. פרדי מת, מגיע לו את כול הטוב שבעולם
2. זה תמיד ככה בכול הלהקות - זמרים/גיטריסטים ואז מתופפים ואז בסיסטים וכו'
3. סתום את הפה רוג'ר הכי טוב וכולם יודעים את זה
2. זה תמיד ככה בכול הלהקות - זמרים/גיטריסטים ואז מתופפים ואז בסיסטים וכו'
3. סתום את הפה רוג'ר הכי טוב וכולם יודעים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
^נכון!!!
(על שלוש)
^נכון!!!
(על שלוש)
פרדי❤
כן
כן אבל בתכלס בכל להקה מכירים יותר את הסולן ככה זה
באותו הנושא: