6 תשובות
שואל השאלה:
פסיכולוגי כאילו?
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שזה נובע מבדידות ( למרות שיש לי חברות ) אבל עדין מרגישה לבד כל אחת בעיסוקים שלה
אנונימית
היי לך
תודה ששיתפת, זה אמיץ וחשוב.
שמחת החיים היא כמו אהבה, לפעמים היא קצת הולכת לאיבוד וצריך למצוא אותה.
החיים הם אכן דבר שיש לשמוח בו, אם כי לא תמיד זה אפשרי ופשוט.
למשל המצב הקשה שאנחנו חווים עכשיו בארץ בהחלט מעיב על שמחת החיים של כולנו. יחד עם זאת תנסי לחשוב עם עצמך או לשתף חבר/מבוגר שאת סומכת עליו ויחד לשחזר ולמצוא את הדברים שכן ריגשו אותך בעבר ממש לא מזמן (כי הרי את צעירה) ולנסות להבין מה בהם גרם לך לשמוח ולהתרגש וכך אולי להחיות אותם שוב. אני משוכנע שתמצאי.

תוכלי גם להתייעץ ולשתף גורם מקצועי יותר ב:
ער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
או בסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בהפעלת צ'אט בכתובת https://sahar.org.il/help/#
או בעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק שלנו elem.digital.
שואל השאלה:
תודה עמותה מדהימה כל הכבוד לכם !
אנונימית
לא ללכת לטיפול זה סתם יוציא לך אולי את הטיפה של שמחת חיים שנשארה בתוכך
מדבר בתור אחד שהיה בטיפול
פשוט קחי את עצמך בידיים ❤ מאמין בך ופה בשבילך אם צריכה עזרה
היי יקרה,
שומע כמה את מרגישה שהדברים עוברים לידך..
אולי זה מרגיש שהפכת להיות אדישה לכל מה שקורה סביבך, אולי הדברים לא מעניינים כמו שהיו מעניינים פעם..
מתאר לעצמי שאולי זה גורם לדברים להיות קצת חסרי ערך..
נותר לי רק לדמיין כמה כל זה מטלטל וכואב עבורך..

יקירה,
כותב לך כאן כדי להפיג מעט מהכאב והתסכול שאת בטח חווה סביב כל זה..
אם תרצי לדבר קצת מוזמנת אלינו לצ'אט.
אנחנו סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
הצ'אט שלנו נעים ובטוח, מקום שבו אפשר לדבר על מה שתבחרי.

נשמח להקשיב לך מכל הלב.
מחכים לך בצ'אט, אפשר גם בוואטסאפ - 055-9571399
שלך,
מתנדב סה"ר.