10 תשובות
טעיתי מסתבר שאפשר
בטח, לערער תמיד אפשר
לא סתם כתוב חשד
שואל השאלה:
אני מפחדת שיהיה לי חשד להעתקה כיאלו עשיתי משהו בלי להוכיח
שאלו שאלה ועניתי בלי להוכיח כי זה מובן מאליו כיאלו מצאתי את זה בסעיפים האחרים
אנונימית
לא על הכל שמים חשד, במיוחד אם זה פעם אחת כזה משהו די זניח
אם לא העתקת אין סיבה שאחרי הערעור לא תצאי מזה בשלום
שואל השאלה:
כיאלו שאלו שם אם הם מאונכים ורשמתי לא ולא הראתי תדרך כי מצאתי את השיפועים לפני והם לא מאונכים אז למה אני יכתוב עוד פעם את הדרך
יכולים לתת על זה חשד?
אנונימית
פשוט רשמת לא?
בגלל שמצאת מקודם את השיפועים וראית שמכפלתם לא 1- אז נראה לי זה לא עילה לתת חשד. במיוחד לא על משהו כזה זניח
שואל השאלה:
רשמתי לא
כי השיפועים לא מאונכים ...
אבל לא הראיתי שהם לא מאונכים כיאלו הראתי בסעיף הקודם
לא ידעתי שצריך לעשות שוב זה מובן מאליו
אנונימית
כן לזה התכוונתי כאילו כן
אין דבר כזה מובן מאליו אף פעם במבחנים. תמיד רוצים שנחפור עוד לצערי
שואל השאלה:
אז אני יכול להגיש ערעור אם שמו לי חשד להעתקה בגלל זה
או שזה לא יתקבל?
אנונימית
בטח שאת יכולה, כולם יכולים להגיש ערעור
אבל חכי אולי לא תקבלי בכלל