10 תשובות
להגיד למורה ולהתעקש שתעזור לך לערער
לומר שהוא העתיק ואת לא
שואל השאלה:
^^^^מבחן, אני בכיתה ט'. עדיין אין בגרות.
^^^^מבחן, אני בכיתה ט'. עדיין אין בגרות.
אנונימי
אז ללכת למורה ולהתעקש על זה שבאמת לא העתקת
אנונימית
אהה חשבתי בגרות לא הבנתי איך קיבלת ציון
אנונימית
אהה אז זה יותר קל, פשוט תתעקש עם המורה :)
במה קיבלת ציון?אנגלית?
אנונימית
חשד להעתקה בבגרות?או במבחן?
אנונימית
פשוט להתעקש
תתאקש ואם לא יעבור תדבר עם ההורים הם יעזרו
באותו הנושא: